У разі, якщо ви вирішили звернутися до нас з питання повернення або обміну будь-якої придбаної у нас продукції, просимо вас ознайомитися із загальними правилами.
При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту). 

 

Комплектація і цілісність товару 

  • Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки. 
  • Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника. 

 

Повернення товару належної якості 

  • Ви маєте право повернути придбаний у нас товар належної якості або обміняти на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором та розміром. 
  • Повернення/обмін товару належної якості здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, не рахуючи дня покупки (при отриманні товарів кур'єрською службою - відлік 14 днів починається з дня отримання). 
  • Повернення/обмін товару належної якості здійснюється лише за умови, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, комплектацію, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. 
  • Перелік товарів, які не підлягають поверненню згідно постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»" від 19.03.1994 року № 172. 
  • Продавець залишає за собою право відправити товар в Авторизований Сервісний центр для проведення перевірки на наявність прихованих недоліків і дефектів товару, який повертається, і приймати рішення щодо обміну або повернення товару на підставі висновків Сервісного центру.